Vii pakk postiasutusse, kust see saadetakse Sinu märgitud aadressile. Suuremõõtmelisi pakke saab üle anda vaid kindlates üleandmiskohtades.
  1. Vormista pakk enne saatmist meie e-teeninduses. Seal saad valida sobivad tingimused, printida välja aadresskaardi ning ka saatelehe. Saadetiste üleandmisel postkontoris tuleb kasutada saatelehte. Kasuta paki vormistamisel e-teeninduses juhendi abi.
  2. Saates tihti ja palju pakke, liidesta oma süsteemid meie omadega nii, et info Sinu saadetavate pakkide kohta jõuab automaatselt meieni. Samuti lepi meiega kokku aadresskaardi formaat, siis saad ka aadresskaardid ja saatelehed välja printida oma süsteemist.
  3. Võid jätta paki vormistamise ka meie töötajale, kes vormistab selle postiasutuses kohapeal. Sellisel juhul lisandub saadetisele käsitsi vormistamise tasu. Mugavam on aadresskaart siiski eelnevalt välja printida, kui seda postkontoris käsitsi kirjutada.
Kuidas saada e-teeninduse kasutajaks?
Sõlmi ärikliendileping, kui soovid e-teenindust ka ärikliendina kasutada. Selleks sisene eraisikuna meie e-teenindusse ning lisa ettevõte, mille esindaja Sa oled. Pärast ettevõtte lisamist tuleb leping digitaalselt allkirjastada. Lepingu saad sõlmida ka, pöördudes oma kliendihalduri poole või äriklientide nõustamiskeskusesse numbril 664 3444.
 
Kuidas saata palju pakke korraga?
Kui soovid saata postkontorist palju pakke korraga, saad kasutada partiipaki ja paki väljastuspunkti saatmise lahendusi. Sõlmi nende teenuste kasutamiseks leping kas oma kliendihalduri juures või helista 664 3444.
 

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616